سیم خشک یکی از انواع سیم ها می باشد که کاربرد های گوناگونی دارد.در این مقاله قصد داریم ویژگی های سیم خشک ، کاربرد عوامل موثر بر قیمت این محصول و سایزهای مختلف آن را مورد بررسی قرار می دهیم.ویژگی های فیزیکی این محصول نیز را بررسی می کنیم .کاربرد این محصول اصولا در موارد مختلف صنعتی می­ باشد. برای مثال، یکی دیگر از مصارف این محصول، استفاده از این نوع کابل­ ها در تابلوی برق است. چرا که تابلو های برق نیازی به انعطاف ­پذیری بالا ندارند و رسانایی بالایی لازم دارند. سیم خشک چند رشته تک رشته که دارای رسانای خوبی هستند و قدرت جریان برق بالایی دارند. مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سیم خشک

سیم ­های خشک، جریان را به خوبی از خود عبور می­دهند. این محصول که به نام های غیر قابل انعطاف ،نصب ثابت و ی خشک نیز شناخته می شود بطور عمده برای استفاده در سیم کشی داخلی تابلوها و توزیع کننده های برق مناسب است. همچنین به کارگیری سیم مفتولی در داخل لوله ها و زیر گچ مجاز است . البته سیم های نصب ثابت با هادی تابیده منظم (گروه ۲) را می توان به عنوان اتصالات تابلوهای کنترل ، در ساخت دسته سیم و نیز الکترونیک صنعتی به کار برد.

ویژگی های فیزیکی قابل مشاهده سیم خشک

سیم مفتول خشک در اصل سیمی تک ‌رشته ‌ای می باشد که فلز هادی آن معمولاً از جنس مس است که عایق به ‌کار رفته در آن نیز ترکیبی از پلیمر های مختلف می باشد. از نظر خواص مکانیکی و فیزیکی ، این محصول بسیار نرم و منعطف هستند ، ولی در کنار آن مقاومت خیلی بالایی دارند ، که همین امر باعث می‌ شود انتخابی ویژه در صنعت باشند .

انواع سایز های سیم خشک روکشدار

موراد مورد استفاده

این محصول در دو نوع سفید و سیاه تولید می شوند . که هر یک از کابل های نام برده شده دارای استفاده های گوناگونی می شود که بخشی از این کاربرد ها در این مقاله ذکر شده است . مدل سفید معمولا در ، سیم‌ خاردار، توری پرسی ، توری جوشی ، توری گابیون و نیز در تولیدات دیگری نظیر خطوط انتقال قدرت ، غربالگری و این مدل از محصول حتی در کشاورزی به عنوان آویز نیز مورد اشتفاده قرار می گیرد این محصول در موارد های گوناگونی قابل استفاده است .

سیم خشک

سیم مفتولی نازک

این نوع محصول دارای انعطاف پذیری بالا و خاصیت کشسانی نسبی خوبی دارد علاوه بر آن دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد.این محصول در دو دسته فابریک و غیر فابریک تقسیم می شوند . که نوع فابریک آن از کشش و نازک کردن میلگرد نمره 6.5 بدست آمده و نوع غیر فابریک آن را از تسمه های فلزی درست می کنند .

?شما بازدید کنندگان گرامی می توانید برای خرید و دریافت مشاوره درباره این محصول از قسمت فروشگاه اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *