در این مقاله قصد داریم ویژگی ها و قیمت کابل افشارنژاد خراسان که یکی از بهترین برند های ساخت سیم و کابل است را توضیح دهیم. این شرکت از اولین تولیدکنندگان سیم و کابل است. که در سال 1346 فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است و تاکنون به تولید سیم و کابل با کیفیت و مناسب ادامه داده است.این شرکت در همان ابتدای فعالیت خود همکاری خود را با یک خط تولید ایتالیایی آغاز کرد و توانست با کسب تجربه لازم و کافی در این زمینه به فعالیت خود در این زمینه ادامه دهد. به‌طوری که امروزه به یکی از غول‌های صنعت سیم و کابل ایران تبدیل شده است.شرکت صنعتی الکتریک خراسان از اولین دریافت کنندگان نشان استاندارد ایران ISIRI (معادل IEC 227 اروپا) در بیش از 20 سال پیش بوده و محصولات را مطابق با درخواست مشتری و بر اساس استانداردهای مختلف نظیر VDE (استانداردآلمان) ، IEC (استاندارد بین‌المللی) ، BS (استاندارد انگلستان) و … تولید می‌نماید. همچنین این شرکت، گواهینامه ایزو ۹۰۰۲ در مدیریت کیفیت را در سال ۲۰۰۰ از شرکت SGS سوئیس دریافت نموده است.

برق و صنعت زرین
برق و صنعت زرین

انواع کابل خراسان افشار نژاد

از انواع کابل‌هایی که شرکت افشار نژادخراسان تولید می‌کند.می توان انواع کابل خشک ، کابل‌های تلفنی،کابل افشان و ابزار دقیق که در انواع مختلفی وجود دارد نام برد. هر کدام از کابل‌های نام برده شده معمولا دارای مشخصات فنی خاصی هستند. این کابل‌ها را با توجه به شرایط کاربرد های گوناگونی دارد و در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کابل های تولیدی شرکت افشارنژاد خراسان دارای کیفیتی بسیار عالی هستند و قیمتی که برای این کابل‌ها وجود دارد نسبت به کیفیت آن‌ها مناسب است.برای مثال کابل قدرت به منظور تغذیه انرژی در زیر خاک، درون کانال‌ها، درون آب، در صنایع مختلف و درنهایت در نیروگاه‌ها استفاده می‌شود و گاهی اوقات جهت شبکه توزیع و مکان‌هایی که فشار مکانیکی زیادی وجود نداشته باشد، به کار برده می‌شود. کابل کنترل خراسان افشار نژاد برای کنترل و اتصال در ماشین‌ها، خطوط تولید، تسمه نقاله‌ها و… به کار گرفته می‌شود.

انواع سیم خراسان افشار نژاد

در نهایت سیم تخت بدون روکش این برند برای تغذیه وسایل الکتریکی قابل حمل معمولا در مکان‌هایی که فشار مکانیکی کم است کاربرد دارد. توجه کنید که از این سیم نباید در محیط‌های داغ استفاده کنید.از جمله سیم‌های تولید شده توسط شرکت خراسان افشار نژاد سیم رانژه افشار نژاد، سیم ساختمانی و ارت افشار نژاد، سیم سخت هوایی افشار نژاد و سیم تخت بدون روکش افشار نژاد هستند.اساسا در رابطه با سیم‌های سخت هوایی تولید شده این شرکت باید بگوییم که به منظور توزیع جریان برق در مسیرهای هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا سیم رانژه افشار نژاد در سیم کشی تابلوهای الکترونیکی، ابزارهای اندازه گیری، آمپلی فایرها، سیستم داخلی تلفن‌ها، تجهیزات پردازش داده‌ها و… به کار برده می‌شوند اما استفاده از این سیم‌ها در توان‌های بالا امکان‌پذیر نیست. که هر کدام از آن‌ها دارای مشخصات فنی و کاربرد خاص خود هستند. برای مثال سیم‌های ارت و ساختمانی این شرکت معمولا در لوله‌های خرطومی نصب می‌شوند و کاربرد دیگر آن‌ها در زیر گچ، پنل‌ها، کانال‌های بسته و وسایل برقی است. در صورتی که سیم اتومبیلی در اتومبیل‌ها و محل‌هایی که به دور از حرارت‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی سیم و کابل خراسان افشار نژاد

اگر به دنبال کیفیت سیم و کابل هستید ما برند خراسان افشار نژاد را به شما توصیه می‌کنیم لذا از هر جنبه‌ای این شرکت را بررسی کنیم به عنوان یک برند محبوب و برتر با آن رو به رو می‌شویم. تمام محصولاتی که توسط این شرکت با سابقه تولید می‌شوند دارای استانداردهای لازم همچون استانداردهای ملی ISIRI، استانداردهای مخصوص کشور آلمان VDE، استاندارد اروپا IEC و… هستند. همان گونه که قبل‌تر اشاره کردیم محصولات تولید شده این شرکت بیشتر از ۳۰۰ کالای متنوع است که توانسته‌اند نیاز تمام مشتریان را برطرف کنند. این شرکت برای تولید محصولات خود از مرغوب‌ترین مواد اولیه و مدرن‌ترین ماشین آلات و تجهیزات استفاده می‌کند تا بتواند که با دانش کافی، محصولات با کیفیت و متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهد. پس به جرات می‌توان گفت که محصولات این شرکت یک کیفیت برتر دارند و شرکت خراسان افشار جزء بهترین شرکت‌های تولید کننده سیم و کابل است. از جمله محصولات تولید شده از این شرکت کابل مفتولی، کابل افشان، کابل‌های تلفنی و ابزار دقیق، سیم رانژه، سیم ارت و ساختمانی، سیم سخت هوایی و سیم تخت بدون روکش هستند که از قیمت مناسبی نیز بهره می‌برند.

هر هادی یک رشته ایی هم حتما سیم نیست و ممکن است کابل باشد. مانند بعضی از کابل های هوایی و فشار قوی که تک رشته ایی هستند.دامنه استفاده از سیم ها بیشتر از کابل ها میباشداما کابل ها ظایف سنگین تری را بر عهده دارند و دارای قدرت بسیار بالاتری نسبت به سیم ها هستند. کابل ها طوری علیق بندی شده اند که قابل مشاهده نیستند اما سیم ها قابل رویت هستند. به هر هادی که قطر کمتری ذاشته باشد سیم و هر هادی که قطر بیشتری داشته باشد کابل گویند.هر چقدر ضخامت کابل بیشتر باشد کمتر داغ شده و کمتر در معرض آتش سوزی و سوختگی قرار می گیرد این مسئله معمولا در مورد کابل های برق صدق می کند. هر چقدر کابل برق باریک باشد کابل مقاومت کمتری را برابر جریان عبور برق داشته و زود داغ میشود و به همین دلیل امکان آتش سوزی و سوختگی در کابل های باریک بسیار بالا است. هر چقدر کابل ضخیم تر باشد گران تر خواهد شد علت گرانی کابل های ضخیم بکار رفتن فلز مس بیشتر و روکش عایق بیشتر که همین امر سبب گرانی کابل خواهد شد و همین طور کمتر داغ شدن کابل و جلوگیری از آتش سوزی یکی دیگر از دلایل آن است که باعث میشود در عوض اطمینان خاط داشته باشیم

فایل زیر دارای سایز و ویژگی تمام سیم و کابل های شرکت کابل افشارنژادخراسان می باشد.

برای دریافت قیمت و خرید سیم و کابل در تمام برند ها کلیک کنید

آیا به نسبت قیمت، کابل افشارنژاد خراسان ارزش خرید دارد؟

بله ، اصولا کیفیت این کابل بسیار بالا و دارای عملکرد عالی است و ارزش خرید دارد.

شرکت افشارنژاد خراسان چه مدل کابل هایی تولید می کند؟

به انواع کابل خشک ، کابل‌های تلفنی،کابل افشان و ابزار دقیق می توان اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *