برق و صنعت زرین

این شرکت سیم و کابل با کیفیت و مناسب برای استفاده در پروژه های گوناگون تولید می کند.این شرکت برای سیم و کابل‌های خود قیمت‌های مناسب را که متناسب با کیفیت هر کابل می باشدعرضه نموده است. تجربه نشان داده سیم و کابل های کسری در برابر پاره شدن مقاوم هستند و بازدهی خوبی از خود در پروژه های گوناگون نشان داده اند. یکی دیگر از ویژگی های این کابل قیمت خوب به نسبت کیفیت کالا است که مشتریان بازخورد های خوبی در این مورد به ما داده اند.? برای دریافت مشاوره خرید با شماره 09122253787 تماس حاصل کنید.

از انواع تولیدات این برند می توان به کابل خشک ، کابل افشان ، کابل شیلددار، کابل هوایی ، کابل مسی ، کابل آلومینیومی ، کابل تخت ، کابل زمینی و… اشاره کرد.هر کدام یک از کابل های نام برده شده دارای ویژگی های خاصی هستند و کاربرد های گوناگونی دارند. این شرکت برای تولید محصولات خود استاندارد های ملی و بین المللی را دریافت کرده است. این شرکت با کسب انواع استاندارد ها توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند. سیم و کابل های مناسب را تولید و عرضه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارخانه لطفا این مقاله را بخوانید.

کابل افشان کسری :

کابل افشان یکی از انواع مختلف کابل است. که کاربرد های گوناگونی در صنعت ساختمان و کاربرد های صنعتی دارد. به طور کلی می توان گفت کابل افشان یکی از پرکاربردترین کابل‌های مورد استفاده در صنعت برق است.این کابل دو یا چند سیم تک رشته افشان و مسی را در بر می گیرد. کابل افشان برای سیم کشی برق استفاده های گوناگونی دارد.

کابل خشک کسری:

کابل خشک از جمله انواع کابل هایی است که کاربردهای زیادی دارد و به یکی از پرکاربرد ترین انواع کابل ها تبدیل شده است. همین کاربرد متعدد موجب گردیده است تا از فروش بالایی در بازار برخوردار باشد. یکی از کاربردهای مهم این محصول مربوط می شود به استفاده در مصارف صنعتی مثل سیستم توزیع برق.کار توزیع برق، امری  تخصصی و ظریف است که برای استفاده از این محصول در این سیستم، باید مهارت لازم وجود داشته باشد.از دیگر کاربردهای این محصول، همچنین سیم کشی داخلی تابلو ها را می توان اشاره کرد. هنگام استفاده از این محصول در داخل ساختمان، باید به این موضوع دقت کافی داشت که باید در زیر گچ و در لوله ها استفاده شود.

کابل محافظ کسری

سیم و کابل کسری
شماره تماس سیم و کابل کسری

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  • استاندارد: تمامی سیم‌ها و کابل‌های استاندارد دارای ویژگی‌های فنی و طراحی مطابق با استانداردهای جهانی هستند. در نتیجه، سیم و کابل کسری دارای وزن، هادی، مواد و تعداد رشته‌های مطابق با استانداردهای جهانی است.سیم و کابل کسری با توجه به کیفیت و کارایی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. هر سیم و کابل از نظر کاربرد و مشخصات فنی به گروه‌هایی همچون تقسیم‌کننده سیم و کابل، سیم و کابل خشک، سیم و کابل ابزار و … تقسیم می‌گردند. برند کسری برای سیم و کابل‌های خود قیمت‌های مناسب و به‌صرفه‌ای را که متناسب با کیفیت و ساخت و خواص هر کابل عرضه نموده است. در بسیاری از موارد در زمان خرید سیم و کابل نیازمند به پشتیبانی و خدمات پس از فروش دارید. مجموعه کسری پشتیبانی عالی را ارائه می‌دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توان از طریق درگاه‌های ارتباطی درج شده در وب‌سایت اقدام کرده و با کارشناسان این مجموعه تماس گرفت سیم و کابل‌های با کیفیت، کیفیت پروژه‌ها را تضمین خواهد کرد. می‌توان اطمینان حاصل کرد که در طول فعالیت این سیم و کابل‌ها آسیب نمی‌بیند یا دچار پارگی نمی‌گردد؛ بنابراین در مجموعه سیم و کابل کسری کیفیت کاملاً بالا بوده و سالم و اورجینال هستند. سیم و کابل کسری مطابق با استانداردهای بین‌المللی تحویل داده می‌شود. به همین خاطر از روکش‌هایی با رنگ‌های صحیح و استانداردی تشکیل می‌گردند. در نهایت می‌توان به‌سهولت عملیات کدگذاری و تشخیص رنگ را بر روی سیم و کابل اعمال نمود.

هر چه کیفیت کابل و سیم بکار رفته در ساختمان بالاتر باشد ساختمان دارای استاندارد است و از امنیت بالاتری برخوردار است. در واقع در نظر نگرفتن کیفیت و مرغوبیت سیم و کابل و به طور کلی نکات ایمنی در ساختمان ها سبب ایجاد خسارات و حادثه های جبران ناپذیری می شود. به همین دلیل استفاده از کابل ها با کیفیت مطلوب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع از رایج ترین فلزاتی که به عنوان هادی سیم و کابل برق مورد استفاده قرار می گیرد فلزات آلومینیوم و مس است. به دلیل نوسانات قیمت این فلزات قیمت کابل های این شرکت و سایر شرکت ها به صورت روزانه یا هفتگی و یا در نهایت ماهانه نوسان دارند.

به طور کلی سیم و کابل برای انتقال جریان الکتریکی از مکانی به مکان دیگر استفاده می شود. که خود آن دارای انواع مختلفی است. از رایج ترین انواع سیم می توان به سیم مفتولی، سیم افشان، نیمه افشان اشاره کرد. که هر کدام از این انواع کاربرد خاص خود را دارند. همان طور که اشاره نمودیم سیم و کابل از نظر ویژگی های فنی دارای تفاوت هایی هستند که همه ی کابل های اشاره شده در این مقاله توسط شرکت سیم و کابل کسری ساخته می شود.و دارای کیفیت مناسب و دارای ایمنی خوبی می باشد.

فروشگاه برق و صنعت فروشنده انواع کابل ها و تولیدات شرکت سیم و کابل کسری می باشد.که با تخفیف های خیلی خوب برای همکاران عزیز این کابل را عرضه می کند شما عزیزان برای دریافت مشاوره می توانید از قسمت فروشگاه یا تماس با شماره 09122253787 به صورت 24 ساعته مشاوره برای خرید دریافت کنید.

قیمت های سیم و کابل کسری

کلیپی کوتاه در مورد سیم و کابل کسری

اهمیت کیفیت سیم و کابل برای استفاده در پروژه

سیم و کابل ساختمان از اصلی ترین تجهیزات برقی محسوب می شوند که در واقع اساس و پایه ساختمان سازی محسوب می شوند. این محصولات به زبان ساده مسیری را برای عبور جریان برق فراهم می کنند و باید در استفاده از آنها نهایت دقت را به کار برد تا سبب آسیب رسیدن به افراد و سایر المان های برقی نشوند. عایق سیم و کابل این وظیفه را به عهده دارد و هم از آسیب رسیدن به مغزی یا هادی سیم و کابل جلوگیری می کند و هم خطرات ناشی از خروج جریان برق از هادی را خنثی می کند. سیم کشی یک ساختمان باید در همان ابتدا انجام شود تا هم مسیرهای عبور سیم و کابل مشخص شود و هم اینکه تمامی انشعابات به درستی کشیده شوند.

ویژگی های سیم و کابل های با کیفیت این کارخانه

مهم‌ترین عواملی که باید برای تعیین رسانایی سیم و کابل برق در نظر گرفته شوند، مقاومت و مواد عایق هستند.که می توان اندازه کابل را نیز را نام برد.باید مطمئن باشید که سیم خریداری‌شده در برابر همه عوامل محیطی از جمله دمای هوا، مقاوم است و عملکرد خود را حفظ می‌کند. که سیم و کابل های کارخانه کسری دارای مقاومت های عالی دربرابر ویژگی های گفته شده از جمله دمای هوا می باشد.روکش سیم‌های برق برای محافظت از کابل‌ها در برابر هرگونه آسیب فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد که اهمیت خاصی در تولید سیم و کابل دارد.برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در برخی پروژه ها باید سیم‌هایی با پایداری حرارتی مناسب خریداری کنید که توانایی تحمل دمای بالایی را داشته باشند. داشتن استاندارد نگرانی هایی مانند آتش سوزی و افزایش دما را از بین می برد. به طور کلی می توان گفت ویژگی های بسیاری است برای شناخت سیم و کابل های خوب و استاندارد ولی ما در این مقاله سعی کردیم سیم و کابل های کارخانه کسری را به طور کلی بررسی کنیم.امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

عوامل موثر بر قیمت سیم و کابل های کسری

قیمت های کابل افشان به متراژ ، جنس ، نوع سیم یا کابل و نوع غلاف سیم بستگی دارد. نوع سیم در قیمت کابل بسیار تاثیر گذار است.سیم و کابل ها با عایق و روکش های متفاوتی وجود دارد. کاربرد هر کدام از این سیم و کابل ها نیز متفاوت می باشد و به همین دلیل قیمت های متفاوتی دارند. داشتن استاندارد های گوناگون موجب تغییر قیمت کابل می شود.هرچه استاندارد های معتبر بیشتری داشته باشد موجب افزایش قیمت سیم و کابل می شود. فلز اصلی تشکیل دهنده اغلب سیم و کابل ها مس می باشد به همین دلیل قیمت سیم و کابل با قیمت داخلی و بین المللی مس رابطه مستقیم دارد. البته قیمت این محصولات با قیمت پلیمر نیز رابطه مستقیم دارد. چرا که عایق پوشش دهنده مغز مسی از جنس پلیمر می باشد و با آن رابطه مستقیم دارد.

شناسایی مشخصات سیم و کابل کسری:

بر روی کابل ها تعدادی علامت و اعداد به اختصار ذکر شده است که در این قسمت می خواهیم این علامت و اعداد که نشانه چه چیزی هستند را بررسی کنیم.اعدادی که نشان دهنده تعداد رشته و سطح مقطع هادی کابل هستند بر روی کابل چاپ شده است. برای مشخص نمودن یک کابل یا سیم ابتدا تعداد رشته و سپس سطح مقطع هادی ذکر می شود.به طور مثال : 4*4 و 16*4

سیم و کابل های کسری دارای استاندارد می باشند؟

بله سیم و کابل های این کارخانه دارای استاندارد می باشند.

قیمت های محصولات کارخانه کسری چگونه است؟

برند کسری برای سیم و کابل‌های خود قیمت‌های مناسب و به‌صرفه‌ای را که متناسب با کیفیت هر کابل عرضه نموده است.

سیم و کابل های کارخانه کسری دارای استاندارد های جهانی می باشد؟

سیم و کابل کسری دارای وزن، هادی، مواد و تعداد رشته‌های مطابق با استانداردهای جهانی است

3 پاسخ به “سیم و کابل کسری ✔قیمت 1402✔ شماره تماس کابل کسری”

  1. جواد نیم‌رخ
    جواد

    مطالب بسیار مفید بود

  2. مهدی نیم‌رخ
    مهدی

    سلام
    وقت بخیر
    اگر امکان دارد تمام سایز های کابل ها را در سایت قرار بدهید
    ممنون

    1. zarrincable نیم‌رخ
      zarrincable

      چشم تمامی سایز های این شرکت را برای شما در قسمت وبلاگ قرار خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر در “سیم و کابل کسری ✔قیمت 1402✔ شماره تماس کابل کسری

  1. جواد گفت:

    مطالب بسیار مفید بود

  2. مهدی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    اگر امکان دارد تمام سایز های کابل ها را در سایت قرار بدهید
    ممنون

    1. zarrincable گفت:

      چشم تمامی سایز های این شرکت را برای شما در قسمت وبلاگ قرار خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *