لیست تولید کنندگان سیم و کابل در ایران را در این مقاله ذکر کرده ایم و هر کدام را به اختصار توضیح داده ایم این توضیحات شامل سال احداث این شرکت ها و همچنین میزان تجربه این شرکت ها و همچنین میزان کیفیت محصولات می باشد. با کلیک بر روی هر یک از شرکت ها می توانید مطالب کامل به آن شرکت را مشاهده کنید.همچنین برای خرید هریک از این کابلها می توانید با شماره 09122253787 تماس حاصل کنید.

سیم و کابل باختر ایرانیان

شرکت صنایع کابل باختر ایرانیان در سال ۱۳۹۳ تاسیس و ادامه فعالیت آن در شهرک صنعتی ایوانکی و در زمینی به مساحت تقریبی ۸۲۵۰ متر مربع و با به کارگیری متخصص ترین نیروهای کشور ، پیگیری شد.این شرکت در حال حاضر با دارا بودن استانداردهای ملی و ایزوهای مدیریتی و حفاظتی و محیط زیستی و تاییدیه توانیر و عضویت در انجمن تولید کنندگان سیم و کابل و سایر انجمن های و اتحادیه ها و اخذ نمایندگی های معتبر در شهرستانها و صادرات به کشورهای همسایه گامهای بعدی خود را با قدرت و ثبات ادامه می دهد.این شرکت در حال حاضر تولید کننده انواع سیم و کابلهای ساختمانی و صنعتی فشار ضعیف و متوسط و کابلهای کنترل شیلد و کنترل تخت و کابلهای جوش و کابلهای ابزار دقیق و کابلهای آلومینیومی و خودنگهدار و … تنوعی کامل از محصولات را ارایه می نماید.همچنین این شرکت با تولید کابلهای سفارش خاص و طراحی سفارشی و … صنعتی نیاز به واردات اکثر شرکتهایی که نیاز یه واردات کابلهای تخصصی داشتند را برآورده کرده و نامی نیک در صنعت از خود به جا گذاشته است. ? شما عزیزان با تماس به شماره 09122253787 می توانید در سریع ترین زمان با بهترین قیمت محصولات این شرکت را تهیه کنید.

سیم و کابل افشار نژاد خراسان

شرکت صنعتی الکتریک خراسان در سال ۱۳۴۵ در شهر مقدس مشهد تاسیس شد و در سال ۱۳۴۶ به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران به بهره‌برداری رسید.پیشینه ساخت سیم و کابل در جهان به سال ۱۸۸۰ میلادی مربوط است، یعنی بیش از ۱۳۰ سال قدمت دارد.تاریخچه سیم و کابل ایران به سال‌های بعد از ۱۲۸۳ بر می‌گردد، که اولین کارخانه‌ی برق در تهران راه اندازی شد و در سال‌های نخست تمامی سیم و کابل مورد نیاز از خارج وارد می‌شده و بعدا سیم‌های قیر اندود و نوار پارچه‌ای و باکالیت در ایران تولید شد.تولیدات شرکت، انواع سیم و کابل فشار ضعیف شامل سیم‌ها و کابل‌های ساختمانی، کابل‌های افشان، کابل‌های کنترل و قدرت با عایق PVC و XLPE ، سیم‌های خودرو، کابل‌های شیلددار مسلح و غیر مسلح، کانسنتریک ابزار دقیق، مخابراتی، آیفونی، مقاوم در برابر آتش و حرارت و هالوژن فری می باشد.این شرکت با برخورداری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و دانش فنی روز، پیشگام تولید محصولات متنوع و باکیفیت است و در سال‌های متمادی به عنوان تولیدکننده‌ی برتر در استان خراسان و سطح کشور شناخته شده است.

? شما عزیزان با تماس به شماره 09122253787 می توانید در سریع ترین زمان با بهترین قیمت محصولات این شرکت را تهیه کنید.

سیم و کابل افشارنژاد خراسان  برق و صنعت زرین : 09122253787
شرکت افشار نژاد خراسان

سیم و کابل کسری

این شرکت سیم و کابل با کیفیت و مناسب برای استفاده در پروژه های گوناگون تولید می کند.این شرکت برای سیم و کابل‌های خود قیمت‌های مناسب را که متناسب با کیفیت هر کابل می باشدعرضه نموده است. تجربه نشان داده سیم و کابل های کسری در برابر پاره شدن مقاوم هستند و بازدهی خوبی از خود در پروژه های گوناگون نشان داده اند. یکی دیگر از ویژگی های این کابل قیمت خوب به نسبت کیفیت کالا است که مشتریان بازخورد های خوبی در این مورد به ما داده اند.از انواع تولیدات این برند می توان به کابل خشک ، کابل افشان ، کابل شیلددار، کابل هوایی ، کابل مسی ، کابل آلومینیومی ، کابل تخت ، کابل زمینی و… اشاره کرد.هر کدام یک از کابل های نام برده شده دارای ویژگی های خاصی هستند و کاربرد های گوناگونی دارند. این شرکت برای تولید محصولات خود استاندارد های ملی و بین المللی را دریافت کرده است. این شرکت با کسب انواع استاندارد ها توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند.? شما عزیزان با تماس به شماره 09122253787 می توانید در سریع ترین زمان با بهترین قیمت محصولات این شرکت را تهیه کنید.

فروشنده سیم و کابل کسری : برق و صنعت زرین 09122253787

سیم و کابل همدان

شركت صنايع سيم و كابل همدان در سال 1361 با توجه به نیاز صنعتی کشور ، توسط بخش خصوصی تاسیس و با احداث کارخانه ای در همدان شروع به تولید انواع سیم و کابل نمود.شركت صنايع سيم و كابل همدان توليد كنندة انواع سيم و كابل برق و كابلهاي مخابراتي در ايران، تعهد خودرا نسبت به استقرار، نگهداري و توسعه نظام مديريت یکپارچه و بهبود مستمرو اثر بخش آن وانطباق با الزامات قابل کاربرد، بر مبناي استانداردهای جهانیISO 9001:2015 ,ISO 14001:2015 ,OHSAS 18001:2007 اعلام مي نمايد.شركت صنايع سيم و كابل همدان با چشم انداز تولید کیفی و مستمر تلاش های زیادی نموده است.

با اجراي طرحهاي توسعه و استفاده از ماشين آلات جديد ، در حال حاضر توانايي توليد انواع سيم و كابل فشار ضعیف و کابلهای مخابراتی را با ظرفیت ساليانه 35600 تن دارد. در واحد گرانول سازي ، امكان توليد ساليانه 15000 تن انواع گرانول P.V.C و در واحد مفتول سازی امکان توليد مفتول مس 8 ميليمتر به روش UP CAST با ظرفیت تولید سالیانه 7500 تن فراهم گرديده است.بخشهاي توليد كابلهاي شبكه كامپيوتري (LAN) و كابلهاي فشار متوسط و قوي در دست اجراست و بزودي در رديف محصولات اين شركت قرار خواهند گرفت.مديريت تضمين كيفيت و سيستمهاي كنترل در خط (on-line) مشتریان را از کیفیت بالای محصولات شرکت و انطباق مشخصات فنی آنها را با استانداردهای ملی ایران ( ISIRI 3569-1 , ISIRI 607) و سایر استانداردهای رایج بین المللی (VDE, IEC , BS, ASTM , …) مطمئن مي سازند

? شما عزیزان با تماس به شماره 09122253787 می توانید در سریع ترین زمان با بهترین قیمت محصولات این شرکت را تهیه کنید.

فروشنده سیم و کابل همدان : برق و صنعت زرین 09122253787

سیم و کابل مشهد

شرکت سیم و کابل مشهد در سال 1370 با تکیه بر نیرو های متخصص و کارآمد شروع به کار کرده این شرکت دارای استاندارد ملی ایران است.شرکت سیم و کابل مخابراتی و قدرت خراسان با تلاش بی وفقه و بکارگیری دانش روز افزون، کوشش فراوان و بهرمندی از کارشناسان خبره و متخصص قادر به کسب جوایز متعدد در زمینه بهترین استاندارد محصولات شده است.تجهیزات دقیق آزمایشگاهی و حضور متخصصین برجسته با انجام آزمونهای خاص و دقیق بر روی انواع سیمها و کابلها به ترویج محصولات استاندارد با هدف افزایش ضریب کیفیت محصولات می پردازد. ? شما عزیزان با تماس به شماره 09122253787 می توانید در سریع ترین زمان با بهترین قیمت محصولات این شرکت را تهیه کنید.

فروشنده سیم و کابل مشهد : برق و صنعت زرین 09122253787

سیم و کابل البرز

شرکت کابل البرز در سال 1357 تاسیس شد و یکی از پیشروترین تولیدکنندگان کابل در ایران است. شرکت ما پیشگام در تولید کابل های فشار متوسط ​​تا 33 کیلو ولت و فشار قوی تا 132 کیلو ولت است. کارخانه ما در شهر صنعتی البرز واقع شده و در 35000 متر مربع فضای سرپوشیده تولید و خدمات در زمینی به مساحت 120000 متر مربع فعالیت می کند. امروزه ظرفیت تولید این کارخانه تقریباً 16000 تن مس و 4000 تن آلومینیوم در سال است. این شرکت پیرو برنامه توسعه ملی دولت و با توجه به نیاز کشور به کابل های فشار قوی، با بهره گیری از متخصصین خود اقدام به احداث خطوط فشار قوی تا 132 کیلوولت با روش گاز کیورینگ نموده است. شرکت کابل البرز علاوه بر گواهینامه استاندارد ایران برای کابل های فشار متوسط ​​و فشار قوی، گواهینامه ISO 9001:2015 را از TŰV دریافت کرده است.? شما عزیزان با تماس به شماره 09122253787 می توانید در سریع ترین زمان با بهترین قیمت محصولات این شرکت را تهیه کنید.

فروشنده سیم و کابل البرز: برق و صنعت زرین 09122253787

سیم و کابل زیتون

سـیم و کابـل زیتـون یکـی از بزرگتریـن مجموعههـای فعـال در زمینـۀ تولیـد و فـروش سـیم و کابـل بـا کیفیـت و قیمـت مناسـب میباشـد کـه از سـال 1375 فعالیـت خـود را بـا هـدف ِ ایـن صنعـت آغـاز نمـود تهیـه و توزیـع اقلام بـا کیفیـت و برتـر کـه همیـن امـر باعـث محبوبیـت ایـن مجموعـه در بیـن انبـوه عرضهکننـدگان شـده اسـت. ایـن مجموعـه در سـال 1397 اقـدام بـه تأسـیس یـک کارخانـه بـا مسـاحتی معـادل 8000 متـر مربـع مشـتمل بـر سـالنهای تولیـد، بخشهـای اداری و رفاهـی، آزمایشـگاه کنتـرل کیفیـت، انبـار مـواد اولیـه و محصـوالت نمـود تا با پشـتوانۀ تجربیات چندین سـالۀ خود و همکاری و همراهی پرسـنل متخصـص و آشـنا بـه ایـن حـوزه، اقـدام بـه تولیـد و عرضـۀ محصـوالت بـا کیفیـت و منطبـق بـر اسـتاندارد خـود کنـد. از آنجـا کـه تولیـد محصـوالت سـیم و کابـل غیـر اسـتاندارد در بعضـی مراکـز فـروش کاالهـای برقـی رواج پیدا کرده و تشـخیص ِ نوع تقلبی از اصلی آن توسـط افراد معمولی کار بسـیار دشـواری اسـت؛ از ایـنرو دغدغـۀ اصلـی از راهانـدازی ایـن کارخانـه، تولیـد و عرضـۀ محصـوالت اسـتاندارد و مقـرون بـه صرفـه بـا توجـه بـه نیازهـای مشـتریان ایـن حـوزه و جلـب رضایـت آنهـا میباشـد.این مجموعه )اعم از کارخانه و فروشگاه( متشکل از مدیران و اعضای متخصص و مجرب در حوزۀ صنعت برق میباشد که با آیندهنگری، مدیریت صحیح و مشتریمداری، پاسخگوی نیاز مصرفکنندگان جهـت انتخـاب و تهیـه محصـوالت مـورد نیـاز آنها خواهـد بود. در ایـن مجموعـه انـواع مختلفـی از سـیم و کابـل بـرق بـا هـادی مسـی و روکـش و عایـق PVC تولیـد و عرضـه میگـردد کـه از جملـه ایـن محصـوالت میتـوان بـه انـواع سـیمهای ارت افشـان و مفتولـی، کابلهـای بـرق تـک رشـته و چنـد رشـتۀ افشـان و مفتولـی، کابلهـای شـیلددار و آنتـن اشـاره نمـود کـه بهصـورت کلـی و جزئـی در اختیـار مصرفکننـدگان قـرار میگیرد.? شما عزیزان با تماس به شماره 09122253787 می توانید در سریع ترین زمان با بهترین قیمت محصولات این شرکت را تهیه کنید.

فروشنده سیم و کابل زیتون : برق و صنعت زرین 09122253787

سـیم و کابـل زیتـون بـا تلاش بیوقفـۀ تیـم متخصـص خـود موفـق بـه اخـذ گواهینامۀ کاربرد عالمت اسـتاندارد برای تمامی محصـوالت تولیـدی خـود، تأییدیـه توانیـر، گواهـی ایـزو ۹۰۰۱ و تأییدیههـای اغلـب شـرکتهای توزیـع نیـروی بـرق کشـور شـده اسـت و با در اختیار داشـتن امکانات و تجربیات مناسـب و تبـادل دانـش فنـی بـا شـرکتهای معتبـر اروپایـی بهمنظـور کسـب دانـش و فنـاوری روز ایـن صنعـت گام برداشـته اسـت و برنامههـای توسـعۀ خـود را ادامـه میدهـد. همزمـان بـا پیشـرفتهای فنـی در صنعـت سـیم و کابـل، ایـن شـرکت نیـز همـگام بـا فنـاوری روز دنیـا بـه نیـاز روز افـزون مشـتریان خـود پاسـخ مثبـت داده و اسـتوار و ثابتقـدم بـه خـط مشـی اصلـی خـود یعنـی مشـتریمداری پایبنـد اسـت.

سیم و کابل مغان

شرکت سیم و کابل مغان در سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف در شهرستان شاهرود آغاز کرد. شرکت بعدها توانست با تکیه بر دانش و تخصص همکاران و استفاده از تجهیزات مدرن و مناسب پیشرفت قابل توجهی بکند و به محصولات خود تنوع بیشتری دهد. شرکت کابل مغان دارای گواهینامه ‏iso ۱۴۰۰ می‌­باشد.

 کابل­‌های قدرت، کابل­‌های کنترل و ابزاردقیق کابل‌­های مخابراتی و کواکسیال، کابل­‌های قدرت فشار متوسط و قوی، کابل‌های هوایی کابل با روکش لاستیک، از جمله محصولات این شرکت می­باشد. هر کدام از این کابل­ها به منظور خاصی تولید شده اند. کابل­های هوایی که جز کابل­های خود نگهدار هستند،  بیشتر در توزیع برق در شهرها و روستاها مورد استفاده قرار می­گیرد،  این نوع کابل ها با کاهش هزینه نصب و نگهداری و بهره برداری ایمنی و قابلیت اطمینان بالاتر، اتلاف توان کمتر، پایداری در تنظیم ولتاژ، بسیار مناسب هستند یا کابل کنترل که وظیفه انتقال سیگنال­های کنترلی، حفاظتی یا اندازه گیری در مدارات کنترل را بر عهده دارد و ارسال فرامین در جهت کنترل تجهیزات در محیط های صنعتی امکان پذیر می­کند. از دیگر کابل­های موجود که هر کدام کاربرد مشخصی دارند.? شما عزیزان با تماس به شماره 09122253787 می توانید در سریع ترین زمان با بهترین قیمت محصولات این شرکت را تهیه کنید.

سیم و کابل افق البرز

گروه صنایع افق البرز یک گروه صنعتي مستقل و متعلق به بخش خصوصي می باشد. این مجموعه در سال 1372 با هدف تامین تقاضای بازار سیم و کابل، با احداث کارخانه ­ای مجهز در زمینی به مساحت 35،000 متر مربع در شهرک صنعتی لیاء قزوین در زمینه تولید انواع کابل فشار ضعیف شروع به فعالیت نمود؛ و اکنون متخصص در توليد انواع سیم و کابل های مسی و آلومینیومی فشار ضعيف و فشار متوسط  مورد استفاده در صنايع توليد و توزيع برق، ساختمان سازي، نفت گاز پتروشيمي، خودروسازي، حمل و نقل و غيره در کشور می باشد. افق البرز در سال 1383 با نصب و راه ­اندازی ماشین آلات مدرن جهت تولید کابل ­های فشارمتوسط و فشار قوی به تکمیل سبد محصولات خود پرداخته و در سال 1386 ظرفیت تولید سالانه خود را به 30،000 تن افزایش داد.? شما عزیزان با تماس به شماره 09122253787 می توانید در سریع ترین زمان با بهترین قیمت محصولات این شرکت را تهیه کنید.

فروشنده سیم و کابل افق البرز: برق و صنعت زرین 09122253787

این شرکت در سال 1389 با هدف تکمیل زنجیره ارزش خود به راه­ اندازی کارخانه تولید انواع مفتول­های مسی با ظرفیت بیش از 100،000 تن پرداخت.این واحد تولیدی در حال حاضر با دارا بودن مجموعه ­ای از ماشین ­آلات و تجهیزات به­ روز دنیا، نیروی انسانی توانمند و تطبیق محصولات و خدمات خود با استانداردهای ملی و بین­ المللی، پاسخگوی طیف گسترده ­ای از تقاضای بازار سیم و کابل کشور بوده و با راه یابی به ليست تامين كنندگان اكثر شركت ها و سازمان هاي بزرگ كشور و صادرات به کشورهای تركيه، ارمنستان، عراق، افغانستان، بحرین، روسیه، گرجستان و … طی چند سال متوالی عنوان صادر کننده نمونه ملی را دریافت نموده است.

سیم و کابل آرین ابهر

شرکت سیم و کابل آرین ابهر در سال 1383 در شهرک صنعتی نورین ابهر واقع در استان زنجان تأسیس گردید. شرکت سیم و کابل آرین ابهر با توجه به اهمیت نقش محوری کیفیت محصولات، با خرید ماشین آلات پیشرفته خط تولید،ضمن بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا وتجهیز آزمایشگاه خود به دستگاه های پیشرفته و ابزاردقیق و با پیاده سازی سیستم کنترل و بازرسی و آموزش مستمر پرسنل، بر اساس استاندارهای معتبر ملّی و بین المللی سعی در برآوردن این مهم داشته است هم اکنون شرکت سیم و کابل آرین ابهر از شرکت های مطرح در زمینه تولید انواع سیم و کابل برق، مخابراتی،خودرویی و تخصصی از هر دو هادی مس و آلومینیوم از سایز 0.5 تا 500 میلیمتر مربع در خدمت صنایع مادر و عمرانی کشور می باشد.

شرکت سیم و کابل آرین ابهر با توجه به اهمیت نقش محوری کیفیت محصولات، با خرید ماشین آلات پیشرفته خط تولید،ضمن بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا وتجهیز آزمایشگاه خود به دستگاه های پیشرفته و ابزاردقیق و با پیاده سازی سیستم کنترل و بازرسی و آموزش مستمر پرسنل، بر اساس استاندارهای معتبر ملّی و بین المللی سعی در برآوردن این مهم داشته است.

محصولات سیم و کابل شرکت آرین ابهر را به عنوان یک مجموعه نامدار و پیشرو به حضورتان معرفی نمایم. این شرکت فعالیت خود را از سال 1383 در شهر صنعتی نورین شهرستان ابهر در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع و حدود 9500 مترمربع ابنیه آغاز و هم اکنون نیز با همکاری بیش از یکصد نفر پرسنل توانمند، محصولات خود را در سراسر کشور توزیع و به سایر کشورهای آسیا و اروپا صادر می نماید.

فروشنده سیم و کابل آرین ابهر : برق و صنعت زرین 09122253787

سیم و کابل پرتو الکتریک

 اگر بخواهیم شرکتی موفق در زمینه سیم و کابل را معرفی کنیم باید از سیم و کابل پرتو الکتریک نام ببریم. این شرکت فعال و بسیار موفق در زمینه ساخت و تولید انواع تجهیزات الکتریکی به شمار می‌رود. شروع فعالیت آن در سال ۱۳۸۰ بوده و تا کنون محبوبیت زیادی کسب کرده است. این شرکت با تکنولوژی روز دنیا به کمک مهندسین و تکنسین‌های حرفه‌ای توانسته انواع مختلف سیم و کابل را با تضمین عملکرد به تولید انبوه برساند. استانداردهای جهانی همگی در ساخت سیم و کابل پرتو الکتریک رعایت شده و سطح ایمنی بالایی دارند. این برند مطمعن تاکنون با شرکت‌های بزرگی همچون شرکت ملی نفت ایران و سایر نهادها مثل بانک مرکزی جمهوری اسلامی همکاری‌های گسترده‌ای داشته است گروه کارخانجات پرتوالکتریک به پشتوانه مدیریت توانمند و پرسنل کار آزموده توانسته رضایت مشتریان را در طی سالیان اخیر جلب نماید.

فروشنده سیم و کابل پرتوالکتریک : برق و صنعت زرین 09122253787
بهترین شرکت سیم و کابل از نظر کیفیت سیم و کابل کدام است؟

به طور کلی نمی توان یک شرکت را از سایرین بهتر دانست چون هرکدام از محصولات شرکت های تولید سیم و کابل دارای ویژگی های منحصر به فردی در زمینه تولید می باشد.

یک نظر در “✔لیست تولید کننده های سیم و کابل در ایران✔

  1. zarrincable گفت:

    سپاس از لطف شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *